Tebi Je Zivot Dao Sve Tekst - Ma gde su dosad bile te usne od vanille ni trena ja bez tebe ne bih mogao. Tebi pesmom zelim reci da me boli tvoja tama i da ce me.


Tebi Je Zivot Dao Sve - Onefloorz

Da mogu vratit' vrime, da mogu sve iznova, opet bi tebe jubi, jos bi ti vise 'tija dat'.

Tebi je zivot dao sve tekst. Tebi, koja vecno cekas usamljena noci duge tebi koja znas a cutis da sam pored neke druge 2x ref. Ja sam tebi dao sve, dao sam ti zivot svoj, a ti meni jednu noc, za tebe sam bio broj. Tebi sam dao sve dane svoje, i cijeli zivot svoj, a ti si meni iskrenu ljubav, ostat cu samo tvoj.

Boli dusa, kako i nebi. Ja sam tebi dao sve, ko sto nisam nikome, i opet bih dobro znaj, za tvoj jedan zagrljaj. Isti dan na moje dane sada mrak je pao

Jer za nas samo zvezda je zivot , zvezda je zivot sve drugo su sitnice. Od istoka do zapada mene tuga napada srce se zbog tebe raspada ja sam na korak do dna i gubim. Zivot bih ti dao sa neba zvezde krao zauvek pored tebe bas tu bih ostao.

Od istoka do zapada mene tuga napada srce se zbog tebe raspada ja sam na korak do dna i gubim tlo pod nogama opet si me sreco prodala tebi je zivot dao sve a tebi i to malo je ljubavi za nas kasno je i tako malo po malo sve je nase propalo nista nam nije ostalo od zemlje pa do svemira sve me sada nervira dusa mi je puna nemira nekad jedno ti i. Tebi je život dao sve a tebi i to malo je ljubavi za nas kasno je. Zao mi je sto sam najlepse reci ja drugoj rekao zao mi je sto sam najlepse zore sa drugom cekao.

Od zemlje pa do svemira sve me sada nervira dusa mi je puna nemira. I sve tebi dao bi’, a uzeo sebi i pred vojsku stao bi’ vjerovala ne bi jer muskarac kad voli i zivot bi dao zeni. U srce udaraj, ma pristajem na sve.

Od zemlje pa do svemira sve me sada nervira duša mi je puna nemira. Tekstovi.net je galerija muzičkih tekstova sa područja bosne i hercegovine, crne. Ma sve bih tebi rado dao kad bih sa tobom zauvek ostao.

Zamalo srce da stane kad videh sa strane. Da oprostis mi za sve moje greske do krvi kazni me sto nisam tvoj, nisam tvoj, nisam tvoj samo me ti ne teraj njoj. Zivot bih ti dao a kelner sta treba kao da je znao viski mi dao a ja na ceduljici malo srce ti slao.

Tebi je zivot dao sve a tebi i to malo je ljubavi, za nas kasno je i tako malo po malo sve je nase propalo nista nam nije ostalo. Tako ti je to, sve se ponavlja oduvijek je lakse onom koji ostavlja ref. Neka me utjese molitve nebeske otkad vise nisi kraj mene prosla je godina, a ti se ne javljas ko' da me nikada nisi voljela prosla je godina, a u meni sjecanja mala luka di san te ljubija bog mi dao sve samo jedno, tebe ne sto ce meni zivot bez tebe ruke cu sklopiti samo bogu se moliti nek' mojoj dusi nocas nebo se otvori

Nekad jednom ti i ja sad smo eto sveta dva opet si me sreco izdala. Tebi je zivot dao sve a tebi i to malo je ljubavi za nas kasno je i tako malo po malo sve je nase propalo nista nam nije ostalo od zemlje pa do svemira sve me sada nervira dusa mi je puna nemira Za nas kasno je tekst :

Mijenjao sam sve sto mi je vazno za noci besane i duge i sve sto imam izgleda mi lazno vidim tebe kada legnem pored druge. Tebi je lako otici jer sve si odnijela tebi je lako nikog do sada nisi voljela ni jedna suza nije tebe jos zaboljela tebi je lako jer ti mene nisi voljela moja jedina, ne zaboravi jedini si lijek za dusu da je ozdravi zivot stalno nas vodi cudima ti ces srecu naci ali s. Tvoj je srcu draza saka puna bisera.

Ja sam tebi dao sve, da kroz zivot vodis me, svoje prve poljupce, i najljepse godine. Od istoka do zapada mene tuga napada srce se zbog tebe raspada ja sam na korak do dna i gubim tlo pod nogama opet si me sreco prodala ref. Kada rekla si mi idem, mislio sam da sam lud, trazio te, molio te, sve je bilo uzalud.

U srce udaraj, zbog tebe staloje. Sve sto zelis, samo kazi, dusa moja tvoju trazi, ti si moja sjena vjerna, gdje te ima i gdje nema. Kada rekla si mi zbogom, nisam znao da je kraj, juce klela si se bogom, bicu samo tvoja znaj.

Tekstovi.net je galerija muzičkih tekstova sa područja bosne i hercegovine, crne gore, hrvatske i. I tako malo po malo sve je naše propalo ništa nam nije ostalo. 2x a imao sam sve u tebi nisam htio priznat´ sebi nisam htio vjerovati da si ono najbolje sto mi zivot moze dati.

Na zivot ja sam ljut. Volim te danas kao i nekad, pred mnogo godina, kad si me zvala i saputala, ljubavi jedina. I tako malo po malo.

Tebi moja verna drugo moja sreco moja tugo tebi dacu srce ludo sve sam dao nemam drugo tebi, koja suze ronis a ne zelis da ja vidim tebi koja ludo volis tebi kojoj ja se divim 2x ref. Tebi je zivot dao sve a tebi i to malo je ljubavi, za nas kasno je i tako malo po malo sve je nase propalo nista nam nije ostalo od zemlje pa do svemira sve me sada nervira dusa mi je puna nemira nekad jednom ti i ja sad smo eto sveta dva opet si me sreco izdala ref. A tebi i to malo je.

Zao mi je sto sam zgazio sva obecanja koja sam ti dao kao andjeli smo bili ja sam pao. Ljudi izvinite zbog kratkog prekida snimanja bio sam na manjoj pauzi to jest na odmoru nastavljam u punom gasu.hvala na pregledima i subskrajbovima ,. Tebi je zivot dao sve a tebi i to malo je ljubavi, za nas kasno je i tako malo po malo sve je nase propalo nista nam nije ostalo

Tebi je zivot dao sve. Ti igras na oblacima slave. Prekasno je sad nemoj mi oprastati, ima boga ti ces pronaci negdje s nekim drugim ljubav i srecu ono sto ja vise nikad imat´ necu.

Tekstovi.net je galerija muzičkih tekstova sa područja bosne i. Tebi svoju jubav san dao, tebi jedinoj, neka moja jubav te grije, cili zivot tvoj. Retko kada ti pomislis na nas.

Al opet sve me vuce ne staro hodam proklet, u drugoj trazim te stalno. Ljubavi, za nas kasno je. Sa nama se moze sve sto se pozeli da polete ribe i zaplivaju ptice.

About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. Kam sve si moje, kazes maloje. Vracam se starom stazom, putem zivota svog, tamo di ugledah tebe, di je poce zivot moj.

Nekad jedno ti i ja sad smo eto sveta dva opet si me srećo izdala. Tebi je život dao sve a tebi i to malo je ljubavi za nas kasno je. Zivot bih ti dao, kazes malo je.

Da vratis me jos jednom u zivot svoj, sad sve bih dao zao mi je zar tebi uopste nije zao. Ja ti dajem srce, dajem ti i ruku samo budi opet mocna zvezda ona pa da nikad ne znamo za tugu i osvojimo trofej iz lige sampiona. A kom ces mila moja.

Bilo je dana, besanih noci, kroz cijeli zivot nas, a ti si znala jedino draga, utjehu da mi das.


Tebi Je Zivot Dao Sve - Tencleenz


Drazen Zecic - Ja Sam Tebi Dao Sve Lyricstekst


Pedja Medenica - Prastaj Stari Moj Tekst - Youtube


Tebi Je Zivot Dao Sve - Tencleenz


Tebi Je Zivot Dao Sve - Tencleenz


Tebi Je Zivot Dao Sve - Tencleenz


Tebi Je Zivot Dao Sve - Tencleenz


Tebi Je Zivot Dao Sve - Tencleenz


Elitni Odredi - Moja Jedina Lyrics - Youtube


Tebi Je Zivot Dao Sve - Tencleenz


Tebi Je Zivot Dao Sve - Tencleenz


Tebi Je Zivot Dao Sve - Kaylaact


Aleksandra Prijovic - Za Nas Kasno Je - Hh - Tv Grand 19012015 - Youtube


Tebi Je Zivot Dao Sve A Tebi I To Malo Je


Related Posts